جنایت جنگی ائتلاف سعودی در یمن-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

جنایت جنگی ائتلاف سعودی در یمن

استاندار مارب گفت: بمباران بازارهای یمن توسط ائتلاف سعودی جنایت جنگی است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۲۶ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 16
کد خبر: ۱۱۸۰۴۳

به گزارش راهبرد معاصر مردم منطقه الجوبه استان مارب امروز یکشنبه نشستی قبلیه‌ای برای تاکید بر ایستادگی در کنار ارتش و کمیته‌های مردمی و رد تشدید حملات آمریکا و اسرائیل به یمن و بمباران بازارهای عمومی و اموال شهروندان برگزار کردند.

به گزارش المسیره، در این نشست قبیله ای علی طعیمان استاندار مارب مواضع مردم الجوبه و تعصب آنها نسبت به وطن و حمایت آنها از جبهه های مقابله با نیروهای متجاوز و مزدوران آن از طریق فرستادن دار و ندار آن اعم از مال وفرزندان را ستود.

او هدف قرار دادن بازارهای عمومی را یک جنایت جنگی تمام عیار دانست و نیروهای متجاوز را مسئول کامل هدف قرار دادن قوت و غذای شهروندان و سایر مغازه‌ها دانست.

شیخ احمد السقاف، مسئول حوزه اجتماعی جنبش انصار الله در مارب نیز حمله هوایی ائتلاف سعودی به بازارهای عمومی و دارایی خاص شهروندان در مارب و غیر آن را محکوم کرد و آن را جنایات جنگی خواند.

شیخ عبدالغنی بحیبح تاکید کرد، بمباران بازارهای عمومی در الجوبه هیچ توجیهی ندارد و گواه شکست و سردرگمی قدرت‌های متجاوز است.

وی افزود: جبهه‌های نبرد از بازارهای الجوبه فاصله زیادی دارد و تنها هدف متجاوزان از بمباران بازارها ضرر زدن به اموال عمومی است.

شیخ حسین علی شعفه نیز گفت: از ۷۵ سال پیش عربستان هیچ خیری در یمن نمی‌خواهد و فقط ویرانی و کشتار برای ما می‌خواهد.

او افزود: ما فرزندان الجوبه بر ایستادگی کامل خود در کنار ارتش و کمیته‌های مردمی تا آزادسازی آخرین وجب از استان مارب تاکید می‌کنیم.

شیخ عبدالله المنصوری هم تاکید کرد: بمباران بازارها کاری بزدلانه است که هرگز موجب تسلیم شدن ما نمی شود بلکه مقاومت و ثبات ما را در مقابله با دشمن بیش‌تر می‌کند./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار